Vakantieproject


Joehoe!! Vakantie! Ik heb het verdiend! Veel plannen. Op de eerste plaats een grondige onderhoudsbeurt van de woning: kasten uitrommelen, garage schilderen en plannen maken om de hele woning te updaten. Ik kijk er al naar uit. En neen... (want dat vraag iedereen) wij hebben geen vakantie geboekt. Wij blijven thuis! En mijn motto is dan 'niets moet, alles mag'!

Mijn vakantie handwerkproject zijn granny squares haken. Daar had ik al langer zin in maar niet echt tijd voor gehad. Ik probeer elke dag een ander blokje te haken. 'k Weet niet of het gaat lukken maar hier zijn de eerste 3.

En? Wat is jouw vakantieproject?

Reacties

  1. Geniet maar van jou vakantie. Kijk al uit naar het resultaat van de grannys. Mijn vakantie plannen: fietsen, amigurumi haken,étageres en fimo kralen maken, de kleinkinderen die komen logeren en met de dochter enkele dagen naar zee. En wat bakken voor de verjaardagen van de kleinkinderen en het resultaat plaatsen op de blog.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts